Followers

Akhir Zaman : Kaabah Kini Sudah Dikepung Yahudi-Syiah?!


Assalamualaikum w.b.t 

Palestine, Syria dan Mesir inilah Negara-negara yang hari ini membunuh sebilangan besar umat Islam disana oleh puak yahudi lahanatullah. itu belum dikira pembunuhan di Afganistan, Iraq dan Libya. 

Pernah aku baca Negara (Unknow) akan berperang dan perang ini berlanjutan bertahun-tahun lamanya. Ia ditulis dalam sebuah artikel majalah kartun (pada tahun 2000). Yang aku pelik..dalam majalah kartun ada artikel begini ini? Rasanya target pembaca mereka adalah golongan sebaya aku masa ini. Dan tidak mengejutkan majalah tersebut milik sebuah organisasi cina di Malaysia. Kepada peminat kipasusahmati majalah kartun mesti pernah baca artikel ini dalam majalah tersebut.(majority penulis dan pelukis dalam majalah ini adalah orang cina KOMPOM!!!) 

Didalam artikel tersebut menulis “Diantara 12 tahun akan datang akan belakunya perang besar diantara Negara-negara besar dunia” mesej ini dikatakan diterima dari Makhluk asing yang kononnya diceritakan dalam dakyah yahudi (Ramalan kaum Mayan) hingga terbitnya filem "Kiamat 2012" dan nyata hari ini memang belaku perperangan itu, Perang antara Negara Negara yang berpenduduk islam seperti Afganistan,Iraq dan Libya.(Ini semua rancangan yahudi) 

Semasa USA diserang (kononnya) Afganistan menjadi kambing hitam dan ceritareka Osama Bin Laden mula dibentuk untuk scenario penghapusan pemerintahan berteraskan islam di negara-negara berpenduduk islam. Diikut pula serang terhadap Negara-negara islam lain. 

Pernah dulu aku PERCAYA akan hal ini (percaya UFO) tapi usia mematangkan fikiran UFO ini adalah salah satu rekarahsia sebab untuk digunakan oleh yahudi dalam perantaan mereka mempengaruhi manusia diatas muka bumi ini. Kononnya UFO lebih hadapan daripada Al-Quran. 

Nyata terang lagi bersuluh Yahudi cuba menyakinkan para orang muda(temasuk aku) akan kejadian UFO dan rata-rata masih ada belum sedar akan penipuan terbesar ini. Ustaz Kazim Elias pernah mengupas tajuk “UFO” dan dalam ceramah beliau, Beliau menengaskan “UFO” itu wujud tetapi ia adalah kalangan manusia bukan mahkluk asing seperti yang dicanang oleh media-media akhbat dan elektronik. 

“sedangkan semut, lebah dan kuman disebut dalam Al-Quran, kenapa tiada langsung menyebut tentang UFO?” – Ustaz Kazim Elias

Rakan admin menulis :

Ketika ini seluruh umat islam didunia menumpu perhatian pada krisis di Mesir dan Syria...tetapi sedarkah kita bahawa ini ada episod terakhir permainan Dajjal sebelum beliau membuka Fasa berikutnya...Tahukah anda,sasaran yang mereka idamkan bukanlah Palestin....sebaliknya MEKKAH dan MADINAH....dan Tahukah anda MEKAH dan MADINAH kini telah dikepung secara sistematik oleh Zionis (Israel)dan sekutunya Syiah (Iran)......bermula dengan;

TURKI : Uthmaniyah yang ditumbangkan dan Jatuh ke tangan Puak Sekular Ekstreme, walaupun kini diperintah Pemimpin "Islamik" Erdogan, Hakikatnya beliau hanyalah Puppet yang hanya bersuara tapi tidak bertindak kerana dikekang Pengikut Setia Attaturk.

PALESTIN : yang sebelum itu makmur dibawah pemerintahan Uthmaniyah ditawan mudah puak kufar sebelum diserahkan pada Zionis.

IRAQ : satu-satunya negara yang lantang mempertahankan Palestin secara ketenteraan diceroboh dan diranapkan,USA dan negara Salib dan Bantuan sulit dari Syiah (IRAN).

AFGHANISTAN : negara mundur yang memiliki hasil bumi paling kaya didunia dirampas oleh USA hasil bantuan Syiah (IRAN) dan segala hasil buminya disalur pada Zionis (Israel).

LIBYA pimpinan Ghadaffi merupakan musuh ketat Negara Salib dijadikan bahan Eksperimen untuk mencetuskan "Arab Spring"...Rakyatnya dihasut untuk "BANGKIT"...dibantu dengan "Bersungguh2" oleh Tentera Salib (NATO).

SYRIA : adalah sasaran sebenar Operasi Arab Spring yang dirancang Zionis kerana sudah tertulis dalam kitab2 lama Yahudi bahawa Syria adalah medan perang Armageddon melibatkan Mesiah(Dajjal) dan Al-Mahdi.

MESIR walaupun "DISERAHKAN" kepada Dr. Morsi dari Ikhwanul Muslimin, kemudian dirampas semula oleh Tentera Firaun moden pimpinan Syiah dan Zionis bertujuan menimbulkan kemarahan tak terhingga Umat Islam supaya tercetusnya Armageddon dengan segera.


LIHATLAH...DIPETA,,,SEMUA NEGARA DISEKELILING MEKAH DAN MADINAH TELAH DITAWAN DENGAN SISTEMATIK. Diakhir Zaman juga sudah tertulis dalam hadis bahawa Tempat Suci umat Islam iaitu KAABAH akan diruntuhkan oleh LELAKI dari HABSYAH diberi kepercayaan memerintah Rom.......


SIAPA LELAKI HABSYAH INI.? Semua sedia Maklum...ROM di zaman moden sekarang sudah berhijrah dan kini dikenali sebagai USA melalui sejarah panjangnya. dan satu-satunya lelaki Habsyah(kulit Hitam) yang memerintah ialah Presiden terkini mereka iaitu BARRACK OBAMA. Ciri-ciri Obama juga mirip seperti yang digambarkan Rasulullah mengenai lelaki Habsyah yang meruntuhkan Kaabah melalui Hadis Riwayat Al-Bukhari dan At-Tabrani:


"DI ANTARA TANDA-TANDA AKHIR ZAMAN IALAH BILA MASA KAABAH AKAN DIRUNTUHKAN DAN PELAKUNYA SEORANG LELAKI BERKETURUNAN HABSYAH YANG DILANTIK MENJADI PEMERINTAH ROMAN. "

SUBHANALLAH...KITA SEMAKIN HAMPIR......???!!!
- Ummu Salamah Muhamad Rom 







للاكي براني موڠكين اكن كاله تتاڤي تيدق اكن مڠاله.

10 comments:

Anonymous said...

Sangat menakjubkan artikel ini. Arab Saudi yang sejak dari penubuhannya mengalirkan lautan darah para ulama dan umat Islam dan bersekongkol dgn British menjatuhkan empayar uthmaniyyah tidak pula disebut! Sehingga hari ini angka org yang hilang, ditangkap dan dibunuh oleh penguasa arab saudi mencecah puluhan ribu orang. Mereka kan sekutu rapat barat jadi mana ada berita kejahatan mereka yang keluar secara umum.

Anonymous said...

puak Inggeris tak disebut pun takpa sebab dalam hadis Islam akan bekerjasama dengan puak nasrani.. yang lebih membimbangkan puak syiah yang mungkin sebenarnya musuh utama..

Anonymous said...

bekerjasama dan kemudian menikam dari belakang

dan jgn lupa ayat alquran dan jangan berkawan dengan yahudi dan nasrani yang berkawan.

Anonymous said...

anon 10:25 PM

kamu tahu tak apa yang arab saudi buat sama atau lebih kotor daripada apa yang syiah buat?

rasanya lebih tepat jika kamu katakan "yang lebih membimbangkan puak syiah DAN ARAB SAUDI" yang mungkin sebenarnya musuh utama..

Anonymous said...

Dari tajuk "Kaabah kini sudah dikepong Yahudi-Syiah", adalah lebeh tepat ditulis "Kaabah kini sudah dikepong Yahudi-Wahabbi".. Terdirinya negara Saudi Arabia atas pakatan licik Bani Saud dgn British, Yahudi, serta konco2nya....

Anonymous said...

Mengapa Gaza di biar dalam KEHANCURAN!! adam-thehiddentruth ada jwpanya..

Anonymous said...

Mengapa Mesir dibiar dlm kehancuran..?? Karna pemerintah tentera Mesir telah disogok berbillion dollar oleh "Rejim Saudi Yajudi". Supaya Islam tidak bangkit dibawah Presiden Mohammad Morsi. Rakyat yg membantah memberontak atas penggulingan Morsi, sewenang2nya telah ribuan ditembak mati. Mereka melantik Adly Mansour meneraju Mesir supaya Kristian dan Yahudi mudah bertapak kuat diMesir..

........ Kepada Rakyat Malaysia Di Ucapkan ........
"Selamat Menyambut Hari Kebangsaan Malaysia Yg Ke56"

Khalid Al-walid said...

Ni semua permainan la Dol..Morsi disokong kuat oleh Amerika juga sebelum ni..satu silap morsi dia pe Istiharkan dirinya lebih berkuasa dari mahkamah Agung Mesir..mesti la pihak pembangkang akan melatah sebab baru je seorang diktator digulingkan muncul seekor lagi yang gila kuasa..Nak jadi pemimpin kena berhemah dan pandai ambil hati rakyat..bukan cuba nak jadi Diktator..sebab kesalahan Morsi sendiri telah mengakibatkan Mesir dalm keadaan perang saudara..memecah-belahkan Umat Islam lah yang paling Yahudi dan syiah Suka..

Anonymous said...

ramainya puak syiah disini.. gendang perang semakin hampir.. Islam akan bekerjasama dengan nasrani melawan musuh dibelakang mereka.. maksud dibelakang ialah musuh lama atau musuh dulu2.. jadi yang jelas kelihatan ialah musuh yg dimaksudkan ialah soviet ataupun rusia.. ketika perang ini berlangsung puak syiah (yahudi sebenar) akan mengambil kesempatan menyerang Israel (yahudi yang dicipta oleh Dajjal untuk mengaburi umat Islam) dan akan menakluk baitulmaqdis.. dan ketika itu umat Islam ramai yang terpedaya untuk menyokong puak syiah..kemudian akan pula mnyerang kota mekah dan kota madinah.. maka akan genaplah nubuat bahawa ketika Imam Mahdi muncul puak yahudi menguasai kota2 suci.. wallahua"lam..mudahan kita dipelihara Allah dari fitnah terbesar sejak adam dijadikan..

Anonymous said...

AKHIR ZAMAN & FITNAH AKHIRUL ZAMAN... Sangat mudah memperkatakan itu Akhir Zaman, tetapi sangat sukar mengenali apa itu Fitnah Akhirul Zaman...??? Antara Yahudi dgn Saudi Wahabi disangkanya berbeda, padahal tertubuhnya Regim Bani Saudi adalah dari pakatan Yahudi, Saudi dan kesatuan Illuminati. Karena terikut2 penipuan kebencian yg sudah ribuan tahun bertapak, lantas dicanangkannya Yahudi dgn Syiah itu pula bersamaan..

ANTARA MUSANG BERJANGGOT DGN MUSANG BERBULU AYAM... Adalah lebeh senang mengenal itu Musang Berjanggot, karena ia bisa tewas terperangkap kapan diumpan dgn pompuan gedik2 yg penuh haroman bisa merebahkan iman.. Adalah lebeh sukar mengenali Musang Berbulu Ayam yg licik pinter hidup dlm kawanan ayam2 yg sereban. Telah banyak ayam2 betina yg ranum diratahnya. Telah banyak ayam2 jantan yg sudah kebodohan ngak bisa lagi berkokok..

Share It

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sebarkan Walau Sepotong Ayat