Rakan Bloggers

3 sebab negara Syiria lebih DIUTAMAKAN dari Palestine untuk jihad



:::ISU SEBENAR YANG BERLAKU DI SYRIA :::
Isu sebenar yg berlaku di Syiria.. kedatangan Ulama'
(Sheikh Muhammad Ali al-Sabuni Syiria) di UKM, mnerangkn keadaan saudara kita di sana.. BESARNYE FITNAH SYIAH LAKNATULLAH!!

Syeikh mengatakan ada 3 sebab negara Syiria lebih DIUTAMAKAN dari Palestine untuk jihad:

1)Beliau mengatakan keadaan di Syiria lebih teruk dari Palestine.. Umat Islam telah ramai dibunuh dgn kejam.. Banding dgn Palestine,
walau bertahun2 telah dijajah dizalimi, IBARAT kematian rakyat palastine 60 ribu org pad tempoh 60 tahun..

Tapi di Syiria.. 60 ribu yg telah TERKORBAN dgn HANYATEMPOH 2 TAHUN kekejaman berlaku.. tapi itu baru yang diwar2kn.. yg ditulis.. tapi disebaliknya ada lagi kematian yg tidak direkod berpuluh2 ribu lg kematian..

2) Sebab telah keluarnya fatwa dari ulama-ulama seluruh dunia, mereka bdasarkn Quran dan Sunnah melihat keutamaan negara Syiria tu yg istimewa.. dimana bumi Syiria adalah bumi Dimasyh: tempat Nabi Isa akan turun nanti, Syam Syiria.. dan Imam Mahdi mengikut dalil al-Quran..

3) Jadi jihad di negara Syiria kerana bantu syiria ibarat bantu Palestine.. tapi isu di Syiria ramai org tak tahu brbanding dgn Palestine.. di Syiria tidak dibenarkan diwar2kan sgala mklumat, tiada media..tidak benarkan bantuan masuk pun.

kata sheikh, "tiada satu pun masjid di syiria yg tidak dibom!", masjid di hina..org Syiah mencabuli wanita ahli sunnah dlm masjid.

di Syiria tiada Hospital untuk bantu org Sunnah.. jika mereka dibom,mereka dibiarkn macam tu je..kesakitan hingga mati. si emak tak boleh tolong dan akan rahsiakn kematian ahli keluarganya, jika tidak akn ditangkap dn dibunuh juga..

SYIAH buat kekejaman sbb dia brpegang bahawa halal darah ahli sunnah wal jamaah.. mereka percaya jika dpt sembelih ahli sunnah, darahnya di bumi ni..akan dpt bangkitkn ketua mereka nanti iaitu: al Masih ad Dajal laknatullah!!!

*jadi Ulama TU PESAN: , mereka taknak bantuan hanya duit sbb bukan boleh bawa masuk di syiria, bukan hanya doa kita2 je.. tapi beliau PESAN: sampaikanlah kepada yg lain.. ambil tahu cakna tentang negara Syiria, agar semua tahu dn brsatu..



*Beliau PESAN LAGI: pilihlah PEMIMPIN yg BENAR2 NK BAWA ISLAM UNTUK NEGARA.. krana pmimpin yg benar2 kpd Islam je yg boleh prcaya.. yg lain tiada pmbawakn kpd Islam yg sbenar..

RENUNG2KANLAH...








-----------------
Nak Tambah Tenaga dan Stamina? 
PM Maskulin Power gabungan Safed Ali Ginseng, Tongkat Ali, Kucingan, Ubi Jaga, Hempedu Bumi ++++ mampu berikan stamina dan kuatkan tenaga batin anda Pm Maskulin Power
------------------



home delivery cake, area sg buluh, pj, puchong, shah alam http://caveidea.blogspot.com




2 comments:

Khalid Al-walid said...

info yang sangat penting untuk diketahui oleh Umat Islam..semoga Allah membalas jasa saudara..

Ozone_Crash said...

Tahniah saudara atas artikel ini. Pada permulaan islam para sahabat berkorban masa utk Allah dan Rasulnya,diikuti pengorbanan harta spt yg dilakukan oleh para sahabat dan akhirnya, AlQuran menuntut akan pengorban nyawa sebagai bukti siddiq,amanah, tabligh dan fataonah dalam diri insan yang berjiwa hamba.

Barakna Ya Rahman......

Text Widget

"Menggunakan internet untuk menyampaikan maklumat Islam, menyampaikan suara Islam dan memperlihatkan Islam merupakan satu jihad utama" - Prof.Dr.Sheikh Yusuf Al-Qaradhawi



Copyright © Insan Insan Pendakwah | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com