Followers

Tanda-Tanda Kedatangan Imam Mahdi Semakin Dekat

Rusuhan di negara-negara Islam yang bermula di Tunisia, Mesir, Jordan dan akan berlaku di Yamen adalah antara tanda-tanda kedatangan Imam Mahdi.....



Rasulullah s.a.w bersabda: "Mahadi itu dari keturunanku, dahinya luas, hidungnya mancung; ia akan memenuhi bumi dengan kejujuran, dan keadilan, sebagaimana bumi sebelum itu penuh dengan kezaliman dan kecurangan; ia memerintah selama tujuh tahun."

Abu Sa'id Al-Khudri r.a

Rasulullah s.a.w telah menyebut satu bala bencana akan menimpa umat ini sehingga seseorang tak dapat tempat untuk berlindung daripada kezaliman; maka Allah Taala lahirkan seorang dari keturunanku dan ahli rumahku, serta Tuhan penuhkan bumi dengan kejujuran dan keadilan disebabkan pemerintahannya, sebagaimana bumi sebelum itu penuh dengan kezaliman dan kecurangan; penduduk langit dan bumi puas hati dengan pemerintahannya; langit pula tidak meninggalkan sedikit pun dari hujannya melainkan dicurahkannya dengan lebat, dan bumi juga tidak meninggalkan dari tumbuh-tumbuhannya melainkan dikeluarkan dengan sebanyak-banyaknya, sehingga orang yang hidup suka kalau orang-orang matinya hidup semula (supaya mereka dapat menikmati kemakmuran itu bersama); Mahadi itu akan hidup dalam keadaan yang tersebut selama tujuh atau lapan, atau pun sembilan tahun." -Abu Sa'id Al-Khudri r.a

3 comments:

Wawin Fauzani said...

dajjal/anti christ/lucifer ruled all country trough banking system that all country used today , they used that moneytary banking system (dajjal/anti/lucifer christ get fund for free) to divide,funding war, slave,debt,stress for lack of money,opression,murder & counquer each individu in all country , God said that in Golden Age All Will Be Free No more price tag, No debt , to eat, to feed your kid , to travel,to work & to pray , all money system will be erased !!! , free energy will be produced & used world wide.

Anonymous said...

dah klu banking yg dok ada still guna system dajal/christ/lucifer...dah 2 duit hat bank wak kuaq...kita dok pakai jugak tu...takkan u tak pakai duit?macam mana?adoi pening aku...erm...cam tu ada ka owang nak buat sistem barter lani...kot ya pun implement dinar ka...klu nak ambik langkah secara individu... memang kena kuat semangat sungguh tidak menggunakan duit dalam kehidupan seharian...

Anonymous said...

Alaf Baru The 21st Century bermula tahun 2001. Year 2001 was the year of the Karmic Snake. After 12 year shedding it's skin, in this year 2013 the Karmic Snake returns. Anything unsettled world's issues during 2012 the year of the Mighty Dragon, will be accumulated and burst in the reign of the Karmic Snake...

Share It

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sebarkan Walau Sepotong Ayat